رابطه سئو با برندسازی اینترنتی

کتاب عمو پاندا، در رابطه با بهینه سازی سایت بر اساس الگوریتم گوگل پانداست که در آن صحبت از برندسازی اینترنتی هم به میان آمده است، اینکه این علم را به عنوان یکی از بخش های یک کتاب سئو قرار داده ام به هیچ عنوان به آن معنا نیست که ، برندسازی اینترنتی یکی از زیر مجموعه های سئو است، هرگز این اشتباه را نکنید، سئو یکی از ده ها ابزاری است که میتوان در برندسازی اینترنتی از آن بهره برد، برندسازی اینترنتی علمی بسیار گسترده تر و فراتر از سئو است.

برندسازی اینترنتی

در واقع برندسازی اینترنتی، همان طور که این قدرت را دارد که جایگاه برند شما را در ذهن مخاطب ارتقاء داده و تثبیت نماید، تبعا بر امور ساده تری چون ارتقاء سایت در گوگل نیز موثر و  تاثیر گذار است.

  برندسازی اینترنتی چیست؟

با توجه به اینکه که نام این کتاب می توانست “آشنایی با الگوریتم گوگل پاندا” باشد، یک نام عمومی که به طور قطع موجب ضعف کتاب و کاهش پخش آن می شد، اما “عمو پاندا” نامی است که استعداد تبدیل شدن به برند را دارد، اتفاقا اولین چیزی که در بخش برندسازی اینترنتی بیان کردم در رد نام های عمومی بود:

“به سایت های بزرگ دنیا دقت کنید، اسم بهترین موتور جستجوی دنیا Search.com نیست، بلکه Google.com است، اسم بهترین فروشگاه اینترنتی دنیا Shop.com نیست Amazon.com است، بهترین شبکه اجتماعی نیز به جای Socialnetwork.com نام Facebook را انتخاب کرده، با این حال خیلی ها فکر می کنند اگر میخواهند بهترین سایت کتاب ایران را ایجاد کنند، دامنه ی book.ir برای آنها بهترین است.”

http://webtarahan.ir

برندسازی اینترنتی

برندسازی اینترنتی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *