ترفندهایی برای طراحی سایت موفق در سال ۲۱۰۶

در دنیای رو به تکامل طراحی سایت، به روز بودن با آخرین تمایلات و گرایش ها و آموختن ترفندهای موجود می تواند برای هر آزادکاری که به دنبال رسیدن به موقعیت شغلی بالاست، بسیار مفید باشد. زمانی که صحبت از یک پروژه خاص همچون ساخت و طراحی یک وب سایت یا یکپارچه سازی قابلیت تجارت الکترونیک با سایت‌های موجود می شود، شرکت ها به دنبال افراد متخصص می گردند. نشان دادن مهارت های موجود در طراحی سایت و دانش مسائل جدید در این زمینه؛ یک روش بسیار عالی برای افزایش مشتریان آزادکاران (فریلنسرها) است. در این مقاله همراه وب طراحان باشید تا ترفندها و گرایش های موجود در سال ۲۰۱۶ را با هم مرور کنیم.

باقی ماندن در حلقه طراحی سایت واکنشگرا:

BLOG-web-design-2016-

با توجه به حضور چشمگیر دستگاه های موبایلی، طراحی سایت واکنشگرا ( رویکردی است که در آن سایت خود را با انواع مختلف صفحات نمایش هماهنگ می سازد) برای تمامی کسب وکار ها ضروری است . یک کسب وکار برای اینکه بتواند با رقیبان خود رقابت خوب و مستمری داشته باشد باید سایتی واکنش گرا طراحی نماید. مهم نیست که کاربران از چه دستگاهی برای مرور سایت شما استفاده می کنند آنها به دنبال یک تجربه خوب از سایت هستند. حتی این حوزه جدید نیز در حال تغییر است . همین امر باعث شده آموختن ترفندها و نکات جدید برای بهینه سازی تجربه مرور سایت به یک مساله و چالش مهم تبدیل شود. زمانی که در حال کار بر روی طرح بندی صفحات سایت خود هستید باید مراقب اشتباهات موجود باشید. در مورد این اشتباهات مطالبی را بیاموزید تا بتوانید از بروز آنها جلوگیری کنید. در زیر مواردی را مشاهده می کنید که به هنگام طراحی سایت واکنش گرا باید مد نظر داشته باشید:

  1. کد های موجود را به صورت منظم و مکرر بررسی کنید:

به جای اینکه منتظر مراحل توسعه کار باشید، بهتر است کدهای موجود را به طور کامل بررسی کنید و آن را در مسیر حرکت خود منطبق و هماهنگ سازید.

  1. نقاط مناسبی برای فضاهای منفی پیدا کنید:

طراحی عالی برای تمامی دستگاه های موجود یک ترفند خوب محسوب می شود اما یافتن تعادل بین عناصر طراحی و فضاهای منفی می تواند باعث بهبود تجربه کاربری شود. پس این نکته را نیز مد نظر داشته باشید.

  1. اندازه و فضاها را با تصاویر خود متعادل کنید:

تصاویری با رزولوشن بالا ممکن است زمان بارگذاری بالایی بر روی دستگاه های موبایلی داشته باشد بنابراین سعی کنید به هنگام انتخاب تصاویر به اندازه و ابعاد آن در دستگاه ها و صفحات نمایش مختلف دقت کنید.

 

همچنین بخوانید: طراحی سایت واکنش گرا چیست؟

به حداکثر رساندن ترافیک حاصل از انتخاب کلمات:

طرح بصری و انتخاب تصاویر ممکن است به هنگام طراحی یک سایت برای مشتری مهم تر از هر چیزی باشد اما به یاد داشته باشید که متون موجود در صفحات و انتخاب سرتیترها نیز اهمیت زیادی دارد. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو،یک ابزار قدرتمند برای جذب بازدید کنندگان به سمت صفحات سایت است و انتخاب کلمات مناسب می تواند ترافیک سایت را افزایش دهد. اگر شما نیز به همراه طراحی سایت مسئول نوشتن محتوای آن برای مشتری خود هستید، باید بدانید که کار بر روی محتوا یک مساله مهم در سئو محسوب می شود. از نوشتن عبارات جستجو در یک آهنگ مکالمه ای تا سازگار کردن جستجوی صوتی برای بهینه سازی کسب و کار ، روش های بسیار زیادی برای بهبود عملکرد سئو وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *